FANDOM

Beauclair – gród otaczający post-elficki pałac Beauclair, stolica księstwa Toussaint, zbudowany zapewne po rekonstrukcji pałacu przez Faramonda i objęciu rządów przez księżnę Ademartę, pierwszą panią na zamku.

Przybywający do miasta kupcy, zarządcy winiarni i inni podróżni powiadają, że Beauclair jest zaczarowanym miejscem, gdzie każdy się zakochuje i nie chce wyjechać.

Wiedźmin 3: Krew i Wino

W czasie akcji gry w stolicy Toussaint odbywa się Rzeź. Wampir wyższy Dettlaff, utytułowany "Bestią z Beauclair" , po niespełnieniu żądań postawionych przed Księżną , wysłał na stolicę "wojsko" wampirów. Giną setki ludzi, miasto jest palone. Stolicę atakują fledery, garkainy, ekimmy i inne wampiry niższe, a także bruxy i alpy. Rzeź zostaje przerwana poprzez odstąpienie Wampirów, co zależy, albo przez Dettlaffa gdy przeżyję lub po jego śmierci kiedy przestaną być pod jego kontrolą. Gdy natomiast "Bestia" zostanie zabita, wampiry zaprzysięgną zemsty Regisowi, który był za to odpowiedzialny. Po kilku dniach miasto zostaję przywrócone do względnego porządku i w konsekwencji, odbywa się ceremonia wręczenia Geraltowi najwyższego odznaczenia państwowego Vitis Vinifera, na której w zależności od naszego wyboru, siostry się pogodzą, albo Sylvia Anna zabiję swoją siostrę, a sama zostaje zastrzelona przez kapitana de La Tour.

Gdy Dettlaff zabije Syannę, wiedźmin trafi do więzienia i nie zobaczymy co działo się w Beauclair po Rzezi.

Galeria