FANDOM

Corvo Bianco – winnica w Toussaint będąca własnością Geralta z Rivii.

Wiedźmin 3: Krew i Wino

Podczas akcji dodatku winnica jest w ruinie. Okoliczne pola zostały opuszczone. W posiadłości przebywa bruxa, szukająca ręki Bestii. Po pokonaniu wampira księżna Anna Henrietta daje Corvo Bianco Geraltowi we władanie jako część nagrody za pomoc w ujęciu „Bestii z Beauclair”. Wiedźmin może doprowadzić winnicę do dawnej świetności dzięki pomocy majordomusa Barnabe-Basile Fawlty .

Bez względu na zakończenie dodatku Corvo Bianco pozostanie własnością Geralta. W zależności od decyzji podjętych podczas podstawowej gry, po powrocie do domu po pożegnaniu się z Regisem Biały Wilk spotyka:

  • Yennefer – jeśli w grze podstawowej Geralt związał się z Yennefer, czarodziejka przyjedzie do Toussaint i zamieszka na stałe z wiedźminem w Corvo Bianco.
  • Triss – jeśli w grze podstawowej Geralt związał się z Triss, czarodziejka przyjedzie do Toussaint z Koviru i zamieszka z wiedźminem w Corvo Bianco. Będzie rozważała także opcję przeniesienia się do Toussaint na zawsze.
  • Ciri – jeśli w grze podstawowej Geralt nie związał się z żadną czarodziejką ale Ciri przeżyła, dziewczyna przyjedzie do Corvo Bianco. Jeśli Ciri została wiedźminką, przyniesie Geraltowi głowę garkainaAngrenu, którego osobiście zabiła podczas polowania. Jeśli zaś została Cesarzową Nilfgaardu, stwierdzi, że powoli rozumie naukę rządzenia ogromnym państwem.
  • Jaskier – jeśli w grze podstawowej Geralt nie związał się z żadną czarodziejką i Ciri zaginęła, Jaskier przybędzie do Corvo Bianco. Bard przywiezie Geraltowi kopię obrazu (jego portret), który wisi w jego kabarecie w Novigradzie, wiedźmin opowie mu o ostatnich wydarzeniach w Toussaint. W zależności od zakończenia dodatku Jaskier zareaguje inaczej na śmierć Anny Henrietty, jej pojednanie z Syanną lub śmierć zhańbionej księżniczki Syanny i Annarietty. W końcu poeta zostanie na chwilę z wiedźminem, a pod koniec rozmowy zacznie grać na lutni.

Osoby związane z winnicą

Galeria

Ciekawostki

  • „Corvo Bianco” tłumaczone dosłownie z języka włoskiego oznacza Białego Kruka. W książkach poznajemy znaczenie „Corvo Bianco" również w rozmowie Geralta z Reynartem de Bois-Fresnes. Wyjaśnił on wiedźminowi, że nazwa ta w starszej mowie brzmi Gwyn Cerbin co również znaczy Biały Kruk.
  • W Corvo Bianco produkuje się niezwykle oryginalne wino Sepremento.
  • Jeśli Yennefer przyjedzie do Geralta podczas zadania Wszędzie Dobrze ..., to przywiezie ze sobą wypchanego jednorożca.
  • Po zakończeniu zadania Ceremonia ... Geralt znajdzie w swojej sypialni mały prezent od Regisa: Mutagenerator wraz z listem od Regisa .
  • Jeśli siostry się pogodzą, Anna Henrietta oznajmi , że wyśle ​​12 beczek upragnionego wina Sangreal do Corvo Bianco.
  • Podstawowe informacje o historii Corvo Bianco można uzyskać w rozmowie z majordomusem oraz w książce Historia Corvo Bianco, która znajduje się po prawej stronie wejścia do domu, na werandzie posiadłości.
  • Po zakończeniu zadania Awantura o Wino: Belgaard nowi właściciele winnicy zaprezentują Geraltowi nową odmianę wina, która ich zdaniem będzie w stanie przewyższyć nawet legendarną Est-Est. Wdzięczni za pomoc winiarze zaoferują wiedźminowi, aby sam wybrał nazwę tego wina. Po wybraniu nazwy nowe wino będzie regularnie dostarczane do Corvo Bianco. Beczki z nim znajdują się w piwnicy, na prawo od wejścia.