FANDOM

Tellico Lunngrevink Letorte, w skrócie Penstock, dla przyjaciół Dududoppler mieszkający w Novigradzie pod postacią Daintiego Biberveldta, początkowo wbrew jego woli. Jednakże dzięki serii błyskotliwych posunięć handlowych Dudu zyskał sympatię tego niziołka, a ten pozwolił mu korzystać z jego postaci oraz sprawować funkcję jego faktora w tym mieście. Od tego momentu Dudu był uważany za kuzyna Dainty'ego. W Dzikim Gonie stracił swój majątek i prawe oko przez Skurwiela Juniora, a po śmierci Juniora podszywa się pod niego. 2 tygodnie po śmierci Skurwiela głosił że nawrócił się na Wieczny Ogień, sprzedał nielegalne interesy i zajmuje się handlem dalekomorskim.

Charakterystyka

FA Dudu

Kadr z serialu przedstawiający Dudu

Jest niski. Jest łysy i posiada wydatny nos i odstające uszy. Brakuje mu prawego oka, miejsce po nim zajmuje szeroka blizna widoczna również po przemianie.

Dudu jest pozytywnym bohaterem świetnie potrafiącym obracać majątkiem. Umiłował sobie sztukę, a ze względu na swoje zdolności często występował na scenie, zastępując niedysponowanych artystów. Cechuje go dobrotliwość, której nie może się wyzbyć nawet po przemianie.

Ciekawostki