FANDOM

Satchel and hook

Ekwipunek różni się od tych spotykanych w większości gier RPG. Nie pozwala on przechowywać dowolnej liczby , zbroi czy innych nadmiernie dużych przedmiotów.

Informacje ogólne

Otwórz Ekwipunek, klikając LPM ikonę sakwy lub wciskając klawisz I. Następnie kliknij PPM eliksir Grom, aby go użyć.

Wskazówka: przeciągaj eliksiry w specjalne kieszenie – teraz będziesz mieć do nich łatwiejszy dostęp z ekranu głównego.

Hak na trofeum

Inventory Trophy hook

Miejsce na trofea z potworów.

Kieszeń na przedmioty fabularne

Quest Inventory Pocket-pl

Kieszeń na przedmioty fabularne, które są bardzo istotne dla rozwoju opowieści.

Sakwa i Torba na składniki

W1 SS Ekwipunek

Od czasu wprowadzenie edycji rozszerzonej sakwa została podzielona na dwie części: sakwę i torbę na składniki alchemiczne. Sakwa jest głównym miejscem przechowywania przedmiotów. Można w niej umieścić wszystkie przedmioty, włączając bronie, składniki alchemiczne oraz przedmioty fabularne. Część alchemiczna sakwy przechowuje wszystkie zioła, minerały i części ciała potworów. Przed wprowadzeniem edycji rozszerzonej składniki alchemiczne przetrzymywane były w sakwie.

Sakwa obecnie jest podzielona na 3 części w których jest po 14 slotów na przedmioty czyli łącznie 42 miejsca na przedmioty. Jest także możliwość automatycznego sortowania sakwy za pomocą naciśnięcia przycisku znajdującego się po lewej stronie. Można w niej przechowywać:

Torba na składniki posiada kolejne trzy zasobniki takiej samej wielkości, co sakwa, co daje kolejne 42 miejsca. Posiada także przycisk do sortowania i bardzo poręczny przycisk identyfikujący proste substancje. Można do niej wsadzić:

Nowy system zarządzania składnikami alchemicznymi stanowi ogromne ulepszenie w stosunku do poprzedniego panelu ekwipunku. W zależności od twoich nawyków, przyzwyczajenie się do niego może zająć trochę czasu. Ogólnie rzecz biorąc, w porównaniu do pierwotnej ilości miejsc, istnieje teraz dodatkowe 28 miejsc na przedmioty.

Pojedyncze przedmioty mogą się nie układać w stosy (stackować). Dla przykładu, pierścienie się stackują. Maksymalna ilość przedmiotów w stosie jest zależna.

  • 50 - zioła, części ciała potworów i minerały
  • 10 - pożywienie i napoje

Są także przedmioty, których większych ilości nie da się przechowywać w jednym slocie. Są to między innymi eliksiry.

Geralt

Ciało Geralta służy jako trzeci zasobnik na przedmioty. To tam bronie, zbroje i biżuteria są założone. Na przykład jego miecz jest przywiązany do pleców, Sztylety są w schowane kaburze na udzie itd.

Inventory Body
  • Istnieją dwa miejsca na główne miecze:
  • miejsce na pancerz (na torsie)
  • miejsce na krótką broń (nad lewym butem)
  • miejsce na długą broń (obok prawego buta), w której można przechowywać również drugi stalowy miecz
  • dwa miejsca na pierścienie (na końcu każdej dłoni)
  • do trzech specjalnych kieszeni (po prawej stronie u góry)
Inventory Body3

Ciekawostki

  • Ćwiekowana kurtka skórzana ma tylko jedną specjalną kieszeń, natomiast Zbroja Kruka posiada trzy. Przez większą część gry Geralt nosi Wyśmienitą Skórzaną Kurtkę która ma dwie specjalne kieszenie. Może to powodować lekkie problemy przy zmianie na Zbroję Kruka, jeżeli zapomnisz opróżnić specjalne kieszenie przed zakupem. To nic poważnego, wystarczy pamiętać, żeby podnieść to, co upadło na ziemię.
  • Zbroja Kruka dostarcza dodatkowe miejsce na krótką broń.