FANDOM

People Elf sorceress full W1 SS Toruviel W1 SS Elf

Elfy z Odmętów – komando elfów, przebywające w okolicy Odmętów.

Zadania

Dziennik

"Elfy to dumne istoty o ognistym temperamencie, lecz nie potrafią same o siebie zadbać. Dobrze, że czasem znajdzie się ktoś, kto przyniesie im coś do jedzenia." Ale rzadko przyjmują dary.

Notatki

  • Aby zainicjować stosunek seksualny, Geralt musi dać pożywienie Elfce w  jaskini elfów, po ukończeniu zadania Chleb powszedni. Jest wrogo nastawiona, ale chyba ją to podnieca. Zauważyłem, że mięso wyvern albo wypatroszona ryba spełniają swoją rolę bardzo dobrze w Akcie Czwartym.
  • Reszta elfów (męska część) zadowoli się mięsem wywerny, aczkolwiek wypatroszona ryba już im nie podchodzi. Po przyjęciu od Geralta jedzenia, dzielą się wiedzą na temat: Kapryfolium, przestępu, hanu i korzenia mandragory.
  • Jeden Elf stoi na straży wejścia do jaskini. Toruviel, Chireadan, Elf rzemieślnik i kilkoro innych Elfów, wychodzą na brzeg w ciągu dnia, nocą zaś, wracają do jaskini.
  • Możliwym jest zwabienie wyvern i  wilków do wejścia do jaskini. Wszystkie Elfy w pobliżu podejmą walkę. Jako, że Toruviel jest istotna do wykonania późniejszych questów głównych, może być zraniona albo powalona, ale nigdy zabita. Wyverny mogą  jednak z łatwością zabić pozostałych Elfów, będących poza jaskinią i żaden się nie zespawnuje. Ponieważ Chireadan i Elf rzemieślnik są pomocni, staraj się ich obronić przed wrogami, których zwabisz do jaskini, chyba że w queście stoi inaczej. 
  • Jeśli zostaną zabici, ich szczątki będą zawierać:

Grupa uchodźców