FANDOM

Felicja Coriadeptka magii studiująca w Aretuzie, uczennica Filippy Eilhart[1].

Gry

Nauka w Aretuzie

Uczyła się w Aretuzie. Szkoła wymagała od Cori oprócz egzaminów również odbycia praktyki magicznej pod okiem mistrzyni magii[1].

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

W ramach praktyk u Filippy Eilhart w czerwcu 1274 r.[N 2] prowadziła w Vergen sprzedaż magicznych specyfików własnego wyrobu. Sprzedawała również narzędzia chirurgiczne, które Geralt od niej kupił[N 3][1]. Wydała się mu wówczas „miłą i przedsiębiorczą osobą”[2].

W lipcu 1274[N 2], po bitwie o Vergen, wyjechała z Eilhart do Loc Muinne, gdzie nadal prowadziła sprzedaż magicznych przedmiotów i oferowała usługi fryzjerskie, nie mogąc doczekać się uzyskania zaliczenia, które Eilhart odwlekała. Mistrzyni nie miała dla uczennicy czasu[1].

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Po praktykach prawdopodobnie uzyskała zaliczenie i przynależność to Bractwa Czarodziejów. W czasie polowań na czarownice została jednak złapana przez łowców czarownic w Novigradzie i spalona na stosie[2].

Powiązane zadania

Ciekawostki

  • Znała Geralta z Rivii z lektur szkolnych i określała go mianem „bohatera historii współczesnej”[1].

Galeria

Uwagi

  1. Zgodnie z datowaniem książkowym – wg datowania stosowanego w grach jest to rok 1272.
  2. 2,0 2,1 Zgodnie z datowaniem książkowym – wg datowania stosowanego w grach jest to rok 1271.
  3. W ramach opcjonalnego zadania Z drżącym sercem.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Wiedźmin 3: Dziki Gon