Krallach[N 1][1], zwany także Uzbrojonym Idrem – silniejszy podgatunek Idra.

Charakterystyka

Krallach to insektoid przypominający ogromnego pasikonika. Jego tułowie pokrywa twardy pancerz z ostrymi kolcami. Posiada on dwie pary odnóży oraz parę ostrych jak brzytwa szczypiec, których używa do atakowania ofiary. Dzięki odnóżom jest niezwykle zwinny i potrafi skakać na dalekie dystanse. Ma dobrze rozwiniętą inteligencje, która umożliwia mu zaplanowanie ataku na swoją ofiarę.

Historia

Powstanie

Nie wiadomo kiedy dokładnie powstały pierwsze osobniki tego gatunku. Prawdopodobnie zostały stworzone w laboratorium Idarrana z Ulivo na zamku Rissberg. Przypuszcza się, że zostały stworzone w serii 10 lub wyższej.

Stworzono je do ograniczenia populacji ludzi. Magowie z Rissbergu utrzymywali ich istnienie w tajemnicy przed światem zewnętrznym, w przeciwieństwie do innych swoich projektów np. wigilozaura. Prawdopodobnie nie zostały wypuszczone na wolność lecz służyły konkretnym czarodziejom.

The Witcher

W 1240 roku nieznany czarodziej z podwładnym mu Krallachem zaatakował konwój królewski wiozący Królową Kalis, jej córkę oraz czarodziejkę Yennefer do Lyrii. Krallach na rozkaz czarodzieja zamordował żołnierzy chroniących konwój. Następnie wbił swoje szczypce w drzwiczki, zmuszając pasażerki do opuszczenia karocy. Po opuszczeniu karocy Yennefer teleportowała się wraz z Królową i Księżniczką. Po chwili czarodziej zlokalizował uciekinierki i teleportował się do nich wraz z Krallachem. Idr ponownie rzucił się na monarchinę jednak i tym razem czarodziejka dała radę ich teleportować do innego miejsca. Ponownie zostały zlokalizowane. Po tym, jak czarodziej się do nich teleportował Yennefer zostawiła monarchinię i małą księżniczkę na pastwę losu, a sama uciekła. Idr dopadł Królową i boleśnie zakończył jej żywot. Gdy chciał zabić księżniczkę Yenenfer wróciła i ją zabrała w ostatnim momencie.

Uwagi

  1. Brak oficjalnego spolszczenia nazwy potwora

Przypisy