FANDOM

20px-OOjs_UI_icon_info-progressive.svg.png Ten artykuł dotyczy Szczurzycy. Zobacz też: Jemioła.

Mistle (st. jemiołuszka) – członkini Szczurów.

Wygląd

Mistle miała krótko ostrzyżone włosy koloru słomy i długie nogi, była wysoka. Ubrana w czerwony kubrak, pod którym nosiła białą koronkową bluzkę i wysokie lśniące buty powyżej kolan. Nosiła rozmaite ozdoby, między innymi naszyjniki i bransolety z brylantami. Na wewnętrznej stronie uda miała tatuaż w kształcie pąsowej róży.

Biografia

Mistle pochodziła z bogatej szlacheckiej rodziny z Thurn, przeżyła gwałt. Po tym zdarzeniu została uratowana przez Asse.

Uratowała Falkę przed próbą gwałtu ze strony Kayleigha, a następnie, wykorzystując okazję, sama doprowadziła do zbliżenia z Ciri.

Jest jedyną postacią w cyklu, z którą Ciri odbywa stosunki seksualne i tworzy relację romantyczną. Symbolem tego związku były identyczne tatuaże.

Jak reszta Szczurów (z wyjątkiem Falki) zginęła z rąk Bonharta w osadzie Zazdrość.

Ciekawostki

  • W opowiadaniu Coś się kończy, coś się zaczyna, Ciri wspomina Mistle w rozmowie z Geraltem. Z jej słów wynika, że tęskni ona za nią.
  • W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, Ciri zostaje zapytana podczas rozmowy w saunie o tatuaż. Może wówczas odpowiedzieć, że "to pamiątka po kimś bliskim". Imię dawnej miłości wiedźminki nie pojawia się jednak ani razu.

Przypisy

  1. Czas pogardy
  2. 2,0 2,1 Wieża Jaskółki
  3. Alfabet Sapkowskiego