FANDOM

Pożegnanie Białego Wilka – znajdująca się w fazie produkcji modyfikacja do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

Fabuła

Modyfikacja opowiada historię ślubu Geralta i Yennefer, który ma miejsce po zakończeniu historii znanej z gier. Sam pomysł jest wyraźnie inspirowany niekanonicznym opowiadaniem Andrzeja Sapkowskiego Coś się kończy, coś się zaczyna o podobnej tematyce, taką samą nazwę nosi również pierwsze główne zadanie produkcji. W założeniu fabuła ma charakter raczej humorystyczny i optymistycznie uwieńczyć przygody Białego Wilka[1].

Informacje techniczne

Choć produkcja jest tworzona na silniku drugiej odsłony serii gier o Białym Wilku, twórcy modyfikacji zapewnili że w wymiarze graficznym wprowadzono szereg zmian, sprawiających że pod tym względem tytuł niewiele będzie miał wspólnego z oryginalną wersją gry. W zakresie warstwy dźwiękowej zrezygnowano z dubbingu na rzecz napisów. Modyfikacja będzie dostępna jedynie na PC[2].

Postacie

W Kaer Morhen na ślubie Geralta z Rivii i jego wybranki Yennefer z Vengerbergu, mają pojawić się również liczni bohaterowie znani z gier i książek, m.in.:

Lista została oparta o oficjalny gameplay z gry[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 por. z oficjalnym gameplayem [dostęp 31-12-2019]
  2. Dariusz Madejski, Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka – premiera. Twórcy nie mają dobrych wieści [dostęp 31-12-2019]