FANDOM

Przejścia nie ma – zadanie poboczne występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym Geralt, stara się przedostać przez posterunek graniczny na rzece Pontar.

Z powodu dekretu Radowida, aby przejść przez rzekę Pontar potrzebny jest glejt, który wiedźmin może uzyskać na kilka sposobów. Biały Wilk przekupuje strażnika lub używa na nim znaku Aksji i dowiaduje się, skąd można zorganizować sobie wartościowy papier.

Wpis w dzienniku

Próbując przekroczyć Pontar, Geralt trafił na blokadę, ustawioną przez redańską armię. Strażnicy nie przepuszczali nikogo, kto nie miał glejtu wystawionego przez sztab.

Szczęśliwie wiedźminowi udało się zdobyć wymaganą przepustkę i od tej pory mógł swobodnie podróżować przez granicę na Pontarze.
Jaskier

Przebieg zadania

Zdobądź glejt pozwalający przekroczyć Pontar.

Wiedźmin może zdobyć fałszywą przepustkę od handlarza, przebywającego na północnym przejściu granicznym. Kupiec poprosi Geralta o zapłacenie za glejt albo o przysługę. (Zadania Fałszywe papiery, Hieny cmentarne).

Biały Wilk może uzyskać oryginalną przepustkę, wykonując zlecenie Potwór z lasu i w nagrodę otrzymać glejt.

Użyj glejtu, żeby przekroczyć Pontar.

Gdy Geralt będzie posiadał przepustkę, podchodzi do strażnika i pokazuje mu glejt, pozwalający przedostać się na drugą stronę Pontaru.

Wiedźmin może również zrezygnować ze zdobycia przepustki i po prostu przepłynąć przez rzekę wpław na drugą stronę.