FANDOM

Rezydencja Loredo – miejsce, w którym urzęduje Bernard Loredo, zwierzchnik Flotsam i dowódca stacjonujących tam wojsk.

Wygląd:

Cała rezydencja składa się z trzech części: dziedziniec, główny budynek i ogród.

  • Dziedziniec: Średniej wielkości dziedziniec, na którym w dzień strażnicy Flotsam ćwiczą, lub pełnią służbę. Nocą miejsce to zmienia się w przyjęcie i ucztę, na której strażnicy i najemnicy pija na umór i ucztują. Na samym placu niema nic ciekawego. Są ogniska, stoły z jedzeniem, mały składzik z bronią i platforma z balistą wycelowana w kierunku rzeki.
  • Główny budynek: Dwupiętrowy budynek z piwnicą w którym urzęduje i mieszka Bernard Loredo. Poza tym w tym budynku mieszka także jego matka i straż miejska. Sam budynek a zwłaszcz pokoje należące do komendanta są najlepiej urządzone w całym Flotsam.
  • Ogród: Znajdujący się na tyłach rozległy ogród jest kolejnym miejscem w którym straż miejska nocą się zabawia. Dodatkowo od strony ogrodu można dostać się do głównego budynku. W samym ogrodzie znajdują się też: magazynek z zarekwirowanym towarem od kupców, a także wejście do podziemnej areny gdzie odbywają się nielegalne walki na pięści.
W2 SS Rezydencja Loredo w nocy

Teren posiadłości

W2 SS Rezydencja Loredo za dnia

Posiadłość Loredo

Ciekawostki:

  • Jest to największy budynek w Flotsam.