FANDOM

Dajcie spokój, wszystko jest w porządku. Gdybym nie odeszła z Novigradu, nie poznałabym Janka.Sara łagodzi sprzeczkę pomiędzy Jankiem, a Geraltem na Łysej Górze[1]
Sara - bożątko, które spotykamy w zadaniu „Sen w wielkim mieście”.

Historia

W Novigradzie straszyła w domu, który miał kupić pewien bankier. Sprawiała, że Corine Tilly nie mogła wybudzić się ze snu, a zamiast historii domu śniła tylko koszmary. Wszystko po to, aby nadal tam mieszkać. Jej dalsze losy zależą od wyboru gracza.

Geralt pozwala Bożątku zostać

W tym przypadku Wiedźmin staje po stronie Sary i obiecuje załatwić sprawę domu tak, aby ta mogła nadal tam mieszkać. Po wyjściu z budynku spotyka niedoszłego kupca i informuje go o straszliwej klątwie ciążącej na domu, której nie można odczynić. 

Geralt wypędza Bożątko z domu

Zlecenie to zlecenie – Wiedźmin wypędza ją z domu w Novigradzie. Gdy idziemy z Ciri na Łysą Górę, spotykamy tam Sarę razem z Jankiem. Chłopiec początkowo krzyczy na Geralta, ale Sara łagodzi sprzeczkę – twierdzi, że przeprowadzka wyszła jej na dobre, gdyż spotkała drugie bożątko. Zrobiła to dzięki umiejętności rozmawiania z ptakami, które poinformowały ją o drugim przedstawicielu jej gatunku na Krzywuchowych Moczarach. Podczas owej rozmowy, w dniu walki z wiedźmami, Sara razem z Jankiem udzielają Geraltowi rad.

Ciekawostki

  • W Novigradzie, gdy pozwolimy jej zostać, powie, że Geralt jest "bardzo ładny" zaś na Łysej Górze pochwali urodę Ciri.
  • Została prawie stratowana przez Imleritha
  • W przypadku wyrzucenia Sary z domku w Novigradzie przy spotkaniu na Łysej Górze ukaże się pre-zakończenie mówiące o tym, że nawet potwory mogą być samotne, a niektóre mają szczęście odnaleźć towarzysza.

Galeria

Linki zewnętrzne

Gwent icon Zobacz odpowiednią kartę w samodzielnej wersji GWINTA: Sara