Wiedźmin Wiki
Advertisement
Wiedźmin Wiki

Smocze łuski – składnik rzemieślniczy w grach Wiedźmin 2: Zabójcy Królów i Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Smocze łuski są wykorzystywane do produkcji Spodni Bratobójcy lub miecza Zerrikantermenta. W grze można zdobyć maksymalnie dwie sztuki tego niezwykle rzadkiego składnika:

Dom Filippy możemy odwiedzić w dowolnym momencie jeśli podążamy ścieżką Roche'a. UWAGA: Dom Filippy będzie otwarty dopiero po rozmowie z Rochem i strażnikiem obozu Redanii w ramach misji "W imię Temerii!". Wcześniej dom Filippy będzie zamknięty. W przypadku ścieżki po stronie Iorwetha odwiedzenie domu Filippy jest możliwe jedynie jeśli uwolnimy ją z Redańskiego Lochu i zdecydujemy się wyzwolić Saskię spod magicznego uroku.

Operatora spotkamy jedynie jeśli w drugim akcie odpowiednio poprowadzimy zadanie Sprzed stuleci. Co więcej konieczność zabicia Operatora Vranów uniemożliwi nam dokonanie resetu umiejętności.

Z uwagi na to jeśli staniemy po stronie Iorwetha i zdecydujemy się ocalić Triss oraz zresetować umiejętności dzięki artefaktowi operatora wykonanie pełnego ekwipunku Bratobójcy będzie niewykonalne.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Ta sekcja jest niekompletna. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Łuski nie są używane w żadnej recepturze.

Advertisement