FANDOM

Carlo Varese znany jako Tasak – jeden z czterech bossów Novigradzkiego półświatka. Jest on krasnoludem więc jego pozycja daje nadzieje jego kumotrom na dobre życie w Novigradzie. Zresztą cała jego banda składa się z krzepkich, krasnoludzkich chłopaków. Widać ich, gdy przechadzają się po mieście bądź pośrednio uczestniczą w różnych zadaniach.

Sam Tasak jest jak każdy krasnolud potężnie zbudowany. Irokez na głowie i wytatuowane ciało to jego znaki rozpoznawcze. Z charakteru jest bardzo nerwowy i impulsywny, nie spędza czasu na chłodnych kalkulacjach tylko od razu przechodzi do "zdecydowanego" działania tj. siłowego. Na początku nie ufa Geraltowi, jednakowoż po nalocie ludzi Juniora na łaźnię, proponuje wiedźminowi znalezienie Skurwiela swoimi metodami.

Ciekawostki

  • Los Tasaka zależy od decyzji podjętych przez Geralta – w przypadku odmowy pomocy Triss w ucieczce magów z Novigradu krasnolud dalej cieszyć się będzie dobrym zdrowiem i wpływami w przestępczym półświatku. Jeśli wiedźmin pomoże Triss w wyprawieniu czarodziejów do Koviru Tasak padnie ofiarą polowań na nieludzi i spłonie na stosie.

Galeria

Linki zewnętrzne

Gwent icon Zobacz odpowiednią kartę w samodzielnej wersji GWINTA: Tasak

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wiedźmin 3: Dziki Gon