FANDOM

Ulica Kupiecka jest to targ w Wyzimie Klasztornej gdzie z łatwością można spieniężyć bądź zaopatrzyć w potrzebne artykuły. Znajduje się w północno-wschodniej Kwarcie miasta. W centrum placu znajduje się statua węża Eskulapa.

Czterech kupców okupuje swoje stanowiska:

Kupcy

Kupiec

Temple Quarter peddler

Kupuje/sprzedaje:

Wyglądem nie różni się od kupca z novigradu który daje Geraltowi sto Orenów w akcie I. Jest przyjacielski i jest jednym z tych co wcześnie przychodzą i późno odchodzą z placu. Jednakże pomimo iż siedzi od godziny 6:00 na stanowisku, jego sklepik jest czynny dopiero od godziny 7:00.

Wiejski Handlarz

Temple Quarter peasant trader

Kupuje/sprzedaje:

Wiejski Handlarz – Jest mrukiem ale nie stoi na Ulicy kupieckiej by gadać. Wiejski Handlarz szybko zwija swój interes bo już o 18:00, ale za to przychodzi bardzo wcześnie rano.

Antykwariusz

Temple Quarter antiquary

Kupuje/sprzedaje:

Antykwariusz jest krasnoludem o bardzo ciętym żarcie. Pojawia się na stanowisku najpóźniej ze wszystkich i jako pierwszy z niego schodzi. Jego wiedza o książkach jest ogromna, zna wiele szczegółów z książek które przeczytał i wie gdzie zdobyć pozycje których osobiście nie posiada. Godziny urzędowania są między 09:00 a 21:00.

Zielarka

Temple Quarter herbalist

Kupuje/sprzedaje:

Zielarka nie zdradza skąd bierze swoje towary, lecz da się ją namówić(Czerwoną chustą damską) na zmianę zdania. Trzeba uważać gdyż ceny jej towarów mogą nieźle dać po kieszeni.

Atrakcje Ulicy Kupieckiej

Ciekawostki

  • Na Ulicy Kupieckiej, za dnia, można spotkać także dentystę Zahina Schmartza jeśli w danym momencie nie znajduje się w swoim domu.
  • w godzinach 18:00 - 19:00 można minąć Declana Leuvaardena jak wraca do domu - czasami ucina sobie krótką pogawędkę z Antykwariuszem.
  • Przez ulicę Kupiecką Shani wraca do domu z Szpitala Lebiody.