FANDOM

Vesna Hood – barmanka w zajeździe na obrzeżach Wyzimy[2].

Wiedźmin (gra komputerowa)

Ta sekcja jest niekompletna. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Mieszka razem z babcią w jej domu w centrum Podgrodzia. Jest miła, ale powściągliwa. Można się u niej zaopatrzyć w jedzenie lub alkohol. 

Jeżeli wieczorem Geralt opuści zajazd, natknie się na grupę bandytów usiłujących zgwałcić Vesne. Otworzy to zadanie Spóźniony słowik. Geralt może się nie mieszać w sprawę, co zaowocuje śmiercią Vesny lub może pomóc kelnerce w obronie przed bandytami. Jeżeli Vesna przeżyje, poprosi ona Geralta o eskortę do domu jej babci. Jeżeli się nie zgodzimy, Vesna zginie. Jeżeli się zgodzimy, wiedźmina czeka walka z barghestami. Po udanej eskorcie, Vesna z wdzięczności zaoferuje Geraltowi małe sam na sam w pobliskim młynie wodnym, oczywiście jeżeli Geralt nie zapomni wina.

Powiązane zadania

Ciekawostki

  • Postać Vesny jest odniesieniem do Czerwonego Kapturka. W tłumaczeniu na język angielski Czerwony Kapturek to Little Red Riding Hood – czyli nawiązanie do jej nazwiska. Ponadto próbuje dostać się do domu babci (zgodność z oryginałem) oraz atakują ją wilkopodobne barghesty.
  • W wersji włoskiej nazwa się Vesna Cappuccio, co również jak Hood, znaczy kaptur.
  • W plikach gry jej karta seksu nazywa się cs_sex_rita1, co wskazuje, że początkowo miała się nazwać Rita. Imię to zachowano w wersji rosyjskiej.

Galeria

Przypisy

  1. Zgodnie z datowaniem książkowym – wg datowania stosowanego w grach jest to rok 1270.
  2. Wiedźmin