FANDOM

Wiedźmin

Tutorial fistfights

Gra jest dostępna głównie w karczmach. Można walczyć z postaciami, które wyrażą na to zgodę. Czasami (walka z mistrzami) wymagane jest wpłacenie wpisowego. W przeciwnym wypadku możesz założyć się z przeciwnikiem o pewną sumę w specjalnym panelu.

Żółta podstawka oznacza postaci, z którymi można walczyć bez broni. Aby zaatakować taką postać, kliknij jej sylwetkę LPM. Ciosy przeciwnika blokujesz, trzymając PPM.

Wskazówka: najlepsza taktyka polega na blokowaniu i czekaniu na atak przeciwnika, po czym wyprowadzaniu własnych uderzeń, gdy tylko przeciwnik zacznie zadawać swój cios.

Exploit: Warto zauważyć iż wejście w tryb walki wręcz nie neguje wcześniej użytych znaków i/lub eliksirów, dlatego jeśli nie jesteśmy w stanie pokonać przeciwnika możemy np rzucić na siebie znak quen i (jeśli zainwestowaliśmy w niego kilka talentów) patrzeć jak przeciwnik sam się pokonuje (quen czyni nas niewrażliwym na ciosy i zamiast tego odbija obrażenia w przeciwnika.)

Wiedźmin 2: Zabójcy królów

W drugiej części gry walka na pięści została sprowadzona do QTE, podczas którego naciskamy klawisze A, D, W, S.

Podobnie jak w części pierwszej wiąże się z nią cykl zadań pięściarskich, tutaj nazwany "Jeden na jednego".

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Walka na pięści w trzeciej części działa na tych samych zasadach co zwykłe starcia, nie można jednak wykonywać dalekich odskoków, rzucać Znaków i pić eliksirów (wyjątki stanowią walki w niektórych zadaniach pobocznych).

Efektywną taktyką jest parowanie ciosów i szybkie wykonywanie kontry - na chwilę przed uderzeniem przeciwnika kliknij PPM, następnie przytrzymaj Shift i LPM.

Tak jak w poprzednich odsłonach do walki na pięści zachęcają zadania poboczne (tu: "Wściekłe pięści"), ale takie starcia są też przymusowym elementem aktywności w czasie gry.