Sezon drugi serialu Wiedźmin od platformy streamingowej Netflix został ogłoszony w listopadzie 2019 roku. Okres zdjęciowy rozpoczął się na początku 2020 roku, jednak z powodu pandemii koronawirusa (COVID-19) prace nad drugim sezonem zostały wielokrotnie wstrzymywane. Okres zdjęciowy zakończył się 2 kwietna 2021 roku.

Fabuła

Przekonany, że ​Yennefer zginęła w bitwie pod Sodden, Geralt z Rivii przenosi księżniczkę Cirillę do najbezpieczniejszego miejsca, jakie zna, czyli do swojego rodzinnego domu - Kaer Morhen. Podczas gdy królowie, elfy, ludzie i demony z Kontynenty walczą o dominację poza jego murami, wiedźmin musi chronić dziewczynę przed czymś znacznie bardziej niebezpiecznym: tajemniczą mocą, którą posiada w środku.Oficjalny opis drugiego sezonu

Odcinki

Kadr z odcinka Tytuł odcinka Tytuł oryginalny odcinka Na podstawie Reżyseria Scenariusz Data premiery Numer Odcinka
TBA TBA TBA TBA TBA TBA 2021 02x01
TBA

Obsada

Drugoplanowa i gościnna

Produkcja

Preprodukcja

W listopadzie 2019 roku, jeszcze przed premierą pierwszego sezonu, ogłoszono, że serial został już przedłużony na drugi sezon i rozpocznie produkcję w Londynie na początku 2020 roku, a debiut planowany jest na 2021 rok.

Okres zdjęciowy

Jednak prace zostały wstrzymane ze względu na wprowadzenie powszechnej kwarantanny i zablokowanie przemysłu filmowego. 17 sierpnia ekipa filmowa powróciła na plan, jednak z powodów organizacyjnych nie podali do informacji, kiedy prace mają się zakończyć.

W listopadzie 2020 roku prace zostały przerwane ze względu na cztery diagnozy zarażenia Koronawirusem wśród obsady produkcji. Po czym w grudniu, główny aktor, Henry Cavill (serialowy Geralt), musiał zrobić przerwę ze względu na kontuzję mięśni nogi.

20 stycznia ogłoszono oficjalny opis fabuły.

22 stycznia 2021 ogłoszona, że Adjoa Andoh wcieli się w Nenneke, Cassie Clare w Filippa Eilhart, Liz Carr w Fenna, Graham McTavish w Dijkstra, Kevin Doyle w Ba’lian, Simon Callow w Codringher i Chris Fulton w Rience.

2 kwietna 2021 roku za pomocą mediów społecznościowych ogłoszono, że okres zdjęciowy został zakończony.

Postprodukcja

TBA

Ścieżka dźwiękowa

TBA

Media

Zwiastuny

TBA

Plakaty promocyjne

TBA

Grafiki promocyjne

Making off