FANDOM

20px-OOjs_UI_icon_info-progressive.svg.png Ten artykuł dotyczy gry karcianej. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Wiedźmin: Przygodowa Gra Karciana – gra karciana towarzysząca premierze gry Wiedźmin. Została wykonana przez wydawnictwo Kuźnia Gier, które zostało wybrane przez CD Projekt RED do stworzenia dwóch kompletnych gier karcianych. Pierwsza z nich to projekt promocyjny, druga zaś przeznaczona jest do indywidualnej sprzedaży detalicznej.

Opis

Rozgrywka z użyciem obu talii koncentruje się na walce dwóch graczy. Jedna z osób wciela się w wiedźmina Geralta, druga zaś obejmuje kontrolę nad zastępami potworów stających mu na drodze. Zwycięstwo będzie zależeć od podejmowania trafnych decyzji i wyboru odpowiedniej strategii, a także odrobiny szczęścia. Gra zawiera w sobie elementy przygodowe oraz strategiczne, łącząc rozwój bohatera typowy dla gry komputerowej z taktyką znaną amatorom gier planszowych.

W skład zestawów wchodzi, odpowiednio, 55 i 110 kart, a oba tytuły różnią się zasadami, czasem rozgrywką i przebiegiem partii. Konstrukcja zasad i przebieg rozgrywki były opracowywane w konsultacji z CD Projekt RED.

Galeria