FANDOM

Zaklinacz słów – postać w dodatku Serca z Kamienia do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jest on ofirskim rzemieślnikiem tworzącym słowa mocy z run i glifów.

Gry

Przed akcją gry

Rzemieślnik zamierzał popłynąć wraz z Dullą kh'Amanni do Królest Północy. Jednak w wyniku wypadku ich statek zatonął, a ofirczycy zatrzymali się w Górnym Młynie. Tam rozbili obóz i zaczęli sprzedawać towary z Ofiru. 

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia

Kiedy Geralt pierwszy raz się z nim spotkał, ofirczyk zaczął opowiadać o swoim fachu. Opowiedział wiedźminowi, że zajmuje się głównie wytwarzaniem run i glifów, a także słowotwórstwem czyli składaniem ich w słowa mocy, które nadają broniom i pancerzom nowe właściwości.

Niestety nie mógł kontynuować swojego rzemiosła, ponieważ statek którym przypłynął do Królestw Północy zatonął wraz ze wszystkimi narzędziami i pieniędzmi. Biały Wilk zdecydował się pomóc rzemieślnikowi w odzyskaniu dobytku. Zaklinacz powiedział jednak wiedźminowi, że słowotwórstwo to bardzo kosztowna robota i łowca potworów będzie musiał zapłacić całkiem sporo, aby ofirczyk mógł tworzyć podstawowe oraz bardziej zaawansowane słowa.

  • Poziom podstawowy kosztuje 5,000 W3 SS Korona
  • Poziom zaawansowany kosztuje 10,000 W3 SS Korona
  • Poziom mistrzowski kosztuje 15,000 W3 SS Korona

Galeria